Chat with us, powered by LiveChat

Kan jeg returnere de produkter, jeg har købt?

Hvis du beslutter dig for ikke at beholde de produkter, du har købt på vores hjemmeside, kan du benytte dig af det, der kaldes "fortrydelsesretten". Du har 14 dage fra det tidspunkt, du modtager dem, til at ændre mening om hele ordren eller blot en del af den.

Produkterne skal returneres intakte, i uændret stand og med den originale emballage. Fortrydelsesretten kan ikke anvendes på produkter, der er skræddersyet eller tydeligt personliggjort, herunder produkter lavet gennem en konfigurator.

Hvad er proceduren for at foretage en returnering eller anmode om en refusion?

Du kan selvstændigt anmode om en returnering i dit personlige område. På siden "Min konto" finder du afsnittet "Mine returanmodninger'". Du skal blot klikke på "Tilføj ny anmodning" og derefter indtaste ordrens reference. Hvis du ikke kender ordrens reference, kan du finde den i "Mine ordrer", også inden for din konto.

BEMÆRK: Hvis du har handlet som "gæst", skal du oprette en konto ved hjælp af dette link: https://www.creative-cables.dk/index.php?controller=guest-tracking

Hvordan returnerer jeg pakken til jer?

Gennem sektionen 'Mine returanmodninger', fortsæt ved at downloade og anvende fragtbrevet på pakken. Når denne fase er fuldført, er du klar til at returnere ved at gå til et af Postnords afhentningssteder angivet i den fulde liste, der er tilgængelig her: https://www.postnord.se/en/our-tools/find-service-point/

Hvornår og hvordan får jeg mine penge tilbage?

Når din ordre er blevet returneret til vores lager, og vi har kontrolleret, at alt er i perfekt stand, behandler vi din refusion. Det sker altid inden for 14 dage efter modtagelsen. Du kan til enhver tid tjekke status for din returanmodning i afsnittet "Mine returanmodninger".

Creative-Cables vil trække 69 DKK for behandling af returanmodningen.
Hvis det produkt, du har modtaget, er forkert eller leveret beskadiget, kan ordren returneres i sin helhed, og der vil blive fuldt refunderet.
Vi gør vores bedste for at sikre, at din refundering foregår så gnidningsfrit som muligt!

Refusionen vil blive behandlet efter modtagelse og gennemgang af ordren. Refusionen vil blive foretaget med samme betalingsmetode, som blev brugt på bestillingstidspunktet.

I hvilke tilfælde vil jeg ikke modtage en refusion?

Nedenfor er listet de tilfælde, hvor refundering ikke er mulig:

Udløbne betingelser: Du har op til 14 dage til at ændre mening om hele eller dele af din ordre.

Tilpassede produkter: Alle tilpassede ordrer eller oprettet via konfiguratoren.

Uautoriserede leveringer: Leveringer håndteret af kunden selv uden en anmodning via returformularen og uden håndtering af den udpegede kurér.

Returnering i butikken: Returnering af onlineordrer, der er placeret i Creative-Cables butikker, accepteres ikke.


Menu